sobota, 28 lutego 2015

Sportowa elegancja

Hej :) 

Dzisiejszą stylizację określę jak sportową elegancję. Nie wiem, jak Wam, ale mi przypadła do gustu rozkloszowana spódnica z koła z tzw. pianki. Uwielbiam ją, jest z wyższym stanem, co sprytnie ukrywa "boczki" :) Idealna na chłodniejsze dni. Jest tak uniwersalna, że można założyć do niej wszystko. Od eleganckich bluzek po kolorowe bluzy. W tym wypadku ja założyłam do niej krótka skórzaną marynarkę, która dodaje klasy całej stylizacji. Przyznam się szczerze, że nie potrafię chodzić w szpilkach, wiec pozostają mi buciki na płaskiej podeszwie :) Myślę, że nie tylko ja mam ten problem :) Być może kogoś zainspiruje moja stylizacja.


Spódnica - Lafayette Boutique
Marynarka - Lafayette Boutique
T-shirt - h&m
Buty - Venezia


Miłego dnia :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz