czwartek, 5 marca 2015

PasteLOVE

Witajcie :)

Wiem, że obiecałam recenzję książki, ale będziecie musieli poczekać do wieczora :( Zdradzę jedynie, że będzie to moja opinia na temat nowej książki o modzie "Vogue. Za kulisami świata mody". Tymczasem My Look na dziś jest oczywiście wygodny i idealny na okres przedwiośnia :) Dzisiaj w Rzeszowie obudziło mnie piękne słonko, które tchnęło we mnie trochę życia. Po ostatnich szarych dniach dobrze czuć, że wiosna jest coraz bliżej.  Dlatego tez i stylizacja jest bardziej wiosenna. Odkąd modne stały się spódnice z koła nie rozstaje się z moją. Pasuje do niej niemal każda rzecz. Pikowana, pastelowa bluza idealnie łączy się ze spódniczką (w moim Butiku dostępne również w kolorze niebieskim i cappuccino). Biorąc pod uwagę jeszcze niska temperaturę, czarne,  grubsze rajstopy są idealne :)

Spódnica - Lafayette Boutique
Botki - Venezia


Słonecznego dnia :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz