czwartek, 16 kwietnia 2015

:)

Witajcie. Dawno nie pisałam. Obiecuje się poprawić. Ale dużo się dzieje. Nie mam czasu na odpoczynek, a jak już znajduje chwilę to przeznaczam ją na aktywność fizyczna, bieganie, siłownia, spacer...

W Butiku dużo wiosennych kolorów, pastele, kwiaty, mnóstwo pięknych sukienek i bluzek. Dlatego dzisiejszy My Look jest z nowej kolekcji. Kto powiedział, że dresy są tylko na siłownię?  Moje zdobią dzisiejszą stylizację :) Dobrałam biały t-shirt i ramoneskę. Stylowo i wygodnie. Do tego mega wygodne adidasy New Balance 420. Długo zastanawiałam się nad ich zakupem. Troszkę odpychała mnie cena, ale ostatni weekend zniżek w wielu sklepach skłonił mnie do zakupu :) I mam. Uwielbiam je. A co najważniejsze, nadają się niemal do każdej stylizacji, bo łączą w sobie sportową wygodę i elegancki wygląd. Polecam!

Spodnie - Lafayette Boutique
T-shirt - Reserved
Ramoneska - Zara
Buty - New Balance
Zegarek - Casio

Enjoy!  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz